Persbericht: Nieuw in Leeuwarden

PERSBERICHT

Nieuw in Leeuwarden: Penny Delivery, de dienst voor jouw dagelijkse maaltijden  (Leeuwarden, 03 maart 2020)

Na een jaar vol voorbereiden, proeven en testen, vindt op 23 maart a.s. de online lancering plaats van Penny Delivery: een nieuwe en flexibele dienst op het gebied van bewust en lekker eten. De gerechten van Penny Delivery kook je zelf, maar je hoeft niet meer naar de supermarkt. Het is een innovatief en smakelijk idee van de bedenkers van Penny Delivery, die op zoek waren naar een oplossing voor het lekker, bewust en gezond eten van je dagelijkse maaltijden, zonder dat je naar de supermarkt hoeft (of thuis fastfood laat bezorgen). Bestellen kan via www.pennydelivery.nl

”Veel mensen zullen het herkennen, je hebt hard gewerkt, je hebt een druk leven, je wilt graag goed en lekker eten maar je hebt niet altijd tijd en zin meer om uitgebreid boodschappen te doen”, aldus Sybolt Bakker, mede eigenaar van Penny Delivery. Daar heeft Penny dus een oplossing voor gevonden. Je zit niet direct aan een abonnement vast, je bent niet verplicht om wekelijks meerdere keren te bestellen en je kunt op de avond zelf nog beslissen of je van Penny gebruik wilt maken.

Niet meer naar de supermarkt

Hussein Musse, mede eigenaar van Penny licht toe: ”Krijg je spontaan bezoek en wil je een lekker gerecht op tafel zetten, maar heb je geen tijd meer om uitgebreid boodschappen te doen? Dan biedt Penny jou de oplossing. Het gaat niet alleen om structureel lekkere en gezonde ingrediënten in huis te laten bezorgen, Penny is ook de dienst die jou op dezelfde avond helpt aan een goed gerecht, waarbij je het alleen nog hoeft klaar te maken. Penny Delivery start eerst alleen in Leeuwarden, maar de ambitie op lange termijn is om landelijk ook de gerechten en ingrediënten van Penny Delivery aan te bieden.

Zelf kook je het lekkerst

Naast dat je niet altijd tijd en zin hebt om boodschappen te doen, laat het online bestellen en bezorgen van eten soms ook te wensen over. Op dit moment laat je 9 van de 10 keer fastfood bezorgen. Penny wil het anders doen. Er zijn verschillende keuzes aan gerechten met vlees of vis en er zijn vegetarische gerechten. Het aantal gerechten wordt wekelijks aangevuld met nieuwe recepten. De gerechten worden binnen 30 minuten bij je bezorgd, waarna je vervolgens de ingrediënten binnen 30 minuten om kunt toveren naar een heerlijk gerecht. Musse: ”Met Penny Delivery willen we je het gemak bieden van thuisbezorgen en daarbij wel de mogelijkheid geven om zelf te koken. Want je kookt uiteindelijk toch zelf het lekkerst?”.

Foodbloggers

Penny Delivery gaat samenwerken met foodbloggers en wil het aantal recepten steeds verder uitbreiden. Op dit moment wordt er samengewerkt met culinair blogger Hilly Lautenbach van Hillicious.nl.

Verse, gezonde en eerlijke producten

Penny krijgt dagelijks de producten vers binnen. Ze vinden het niet alleen belangrijk dat het eten binnen 30 minuten (gratis) wordt bezorgd en dat je de ingrediënten vervolgens binnen een handomdraai op tafel kunt zetten, ze streven ook naar eerlijke producten en milieubewuste verpakkingen. ”Onze producten worden verpakt in materiaal van 100% hernieuwbare grondstoffen, duurzaam en milieubewust. Er is tot en met de saus bakjes aan het milieu gedacht, deze worden verpakt in bioplastic, gemaakt van zetmeel uit suikerhoudende planten. Met de maaltijden van Penny eet je dus gezond, bewust én lekker, vooral omdat je het zelf hebt gekookt”, sluiten Bakker en Musse af.

Einde persbericht

Noot voor de redactie: Voor meer informatie, neem contact op met: Sybolt Bakker, eigenaar Penny Delivery, of Hussein Musse, eigenaar Penny Delivery, info@pennydelivery.nl of tel. 085-1302110.

* De eigenaren van Penny Delivery zijn al ruim een jaar bezig met het opzetten van dit bedrijf en werken al weken toe naar eind maart om deze dienst te lanceren. We willen benadrukken dat de lancering los staat van het Corona virus.

Penny Delivery
Anne Wadmanwei 4